mojeauto.pl

Powiadom znajomego
Drukuj test zderzeniowy
szukaj ponownie      powrót
Wszystko o Nissan Pulsar    Wszystko o Nissan
Opisy testów

Nissan Pulsar

test zderzeniowy Euro NCAP
EuroNCAP

Bezpieczeństwo
kierowcy i pasażera

84%

Bezpieczeństwo
dziecka

81%

Bezpieczeństwo
pieszego

75%

Wspomaganie
bezpieczeństwa

68%
Ochrona poszczególnych części ciała kierowcy i pasażera 32 pkt (84%)
zderzenie czołowe
kierowcy
zderzenie czołowe
pasażera
zderzenie czołowe: 14.4
tylne uderzenie
 
tylne uderzenie: 2.2
 
zderzenie boczne
zderzenie boczne: 7.9
zderzenie ze słupem
zderzenie ze słupem: 7.5
Ochrona dzieci 40 pkt (81%)
1.5 - roczne dziecko:
Römer BabySafe + ISOFIX Base, tyłem do kierunku jazdy
wykonanie
12
instrukcja
instalacja
3-letnie dziecko:
Römer Duo Plus, przodem do kierunku jazdy
wykonanie
11.9
instrukcja
instalacja
Ochrona pieszego 27 pkt (75%)
głowa
15.8
miednica
5.5
nogi
6
Wspomaganie bezpieczeństwa 9 pkt (68%)
Ogranicznik prędkości:
1.3
Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy(ESC):
3
Czujnik zapięcia pasów bezpieczeństwa:
na obu przednich fotelach i zewnętrznych siedzeniach tylnej kanapy
3

Testowany samochód

szczegóły:

Model:

Nissan Pulsar 1.2 Acenta, LHD

Nadwozie:

5-drzwiowy hatchback

Klasa:

mały samochód rodzinny

Rok modelowy:

2014

Masa:

1262 kg

wyposażenie:

Napinacze przednich pasów - kierowcy - podwójne, pasażera - pojedyncze

Ograniczniki naciągu przednich pasów

Przednia poduszka powietrzna kierowcy

Przednia poduszka powietrzna pasażera

Boczne poduszki powietrzne

Kurtyny powietrzne

Mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach - zewnętrzne siedzenia


Zabierz głos na Forum mojeauto.pl

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2019