mojeauto.pl

Powiadom znajomego
Drukuj test zderzeniowy
szukaj ponownie      powrót
Wszystko o BMW Seria 2    Wszystko o BMW
Opisy testów

BMW Seria 2 Active Tourer

test zderzeniowy Euro NCAP
EuroNCAP

Bezpieczeństwo
kierowcy i pasażera

84%

Bezpieczeństwo
dziecka

85%

Bezpieczeństwo
pieszego

60%

Wspomaganie
bezpieczeństwa

70%
Ochrona poszczególnych części ciała kierowcy i pasażera 32 pkt (84%)
zderzenie czołowe
kierowcy
zderzenie czołowe
pasażera
zderzenie czołowe: 11.3
tylne uderzenie
 
tylne uderzenie: 2.5
 
zderzenie boczne
zderzenie boczne: 8
zderzenie ze słupem
zderzenie ze słupem: 8
Ochrona dzieci 42 pkt (85%)
1.5 - roczne dziecko:
Takata Midi (ISOFIX), tyłem do kierunku jazdy
wykonanie
12
instrukcja
instalacja
3-letnie dziecko:
Takata Midi (ISOFIX), tyłem do kierunku jazdy
wykonanie
12
instrukcja
instalacja
Ochrona pieszego 22 pkt (60%)
głowa
14.9
miednica
2
nogi
4.9
Wspomaganie bezpieczeństwa 9 pkt (70%)
Ogranicznik prędkości:
1.3
Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy(ESC):
DSC
3
Czujnik zapięcia pasów bezpieczeństwa:
na obu przednich fotelach i na zewnętrznych siedzeniach tylnej kanapy
3

Testowany samochód

szczegóły:

Model:

BMW Seria 2 Active Tourer 1.5 Base, LHD

Nadwozie:

5-drzwiowy hatchback

Klasa:

mały samochód rodzinny

Rok modelowy:

2014

Masa:

1320 kg

wyposażenie:

Napinacze przednich pasów

Ograniczniki naciągu przednich pasów

Przednia poduszka powietrzna kierowcy

Przednia poduszka powietrzna pasażera

Boczne poduszki powietrzne

Kurtyny powietrzne

Mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach - na zewnętrznych siedzeniach


Zabierz głos na Forum mojeauto.pl

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2018