mojeauto.pl

Profil mojeauto.pl nie jesteś zalogowany zaloguj się zarejestruj się

Newsletter: zapisz się!

Powiadom znajomego
Drukuj test zderzeniowy
szukaj ponownie      powrót
Wszystko o Volkswagen Golf    Wszystko o Volkswagen
Opisy testów

Volkswagen Golf VII

test zderzeniowy Euro NCAP
EuroNCAP

Bezpieczeństwo
kierowcy i pasażera

94%

Bezpieczeństwo
dziecka

89%

Bezpieczeństwo
pieszego

65%

Wspomaganie
bezpieczeństwa

71%
Ochrona poszczególnych części ciała kierowcy i pasażera 34 pkt (94%)

Kabina pasażerska pozostała stabilna po czołowym zderzeniu. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę wszystkich partii ciała u przedniego pasażera, a u kierowcy wszystkich partii ciała, poza dolnymi częściami nóg, których ochronę oceniono jako odpowiednią. Volkswagen wykazał, że podobny poziom ochrony nóg i kolan będą mieć zapewnione osoby o różnych gabarytach i zajmujące różną pozycję za kierownicą. Dobra ochrona wszystkich części ciała i maksymalna ochrona w zderzeniu bocznym, podczas zderzenia ze słupem czujniki wykazały spory nacisk w okolicach żeber, przez co ocena klatki piersiowej spadła do średniej. Fotele i ich zagłówki zapewniają dobrą ochronę przed urazami kręgów szyjnych w przypadku uderzenia w tył auta.

zderzenie czołowe
kierowcy
zderzenie czołowe
pasażera
zderzenie czołowe: 15.9
tylne uderzenie
 
tylne uderzenie: 3.3
 
zderzenie boczne
zderzenie boczne: 8
zderzenie ze słupem
zderzenie ze słupem: 6.8
Ochrona dzieci 44 pkt (89%)

Bazując tylko na czujnikach w dynamicznej części testu Volkswagen Golf zdobył maksymalną ocenę za ochronę starszego, trzyletniego dziecka. W zderzeniu czołowym ruch do przodu tego dziecka był minimalny. W zderzeniu bocznym dzieci były dobrze chronione przez ich foteliki, minimalizując ryzyko kontaktu z twardymi elementami w kabinie. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, pozwalając tym samym na posadzenie dziecka na jego fotelu tyłem do kierunku jazdy. Wyświetlana informacja o jej aktualnym statusie jest zrozumiała. Jasne i czytelne jest także ostrzeżenie o ryzyku możliwych obrażeń dziecka w przypadku posadzenia go na przednim fotelu bez wcześniejszego odłączenia poduszki.

1.5 - roczne dziecko:
Bobsy G0 Plus ISOFIX, grupa 0, tyłem do kierunku jazdy, mocowanie Isofix z dodatkową ramą
wykonanie
10.6
instrukcja
4
instalacja
2
3-letnie dziecko:
Bobsy G1 ISOFIX Top Tether, grupa I, przodem do kierunku jazdy, mocowanie Isofix z górnym zaczepem
wykonanie
12
instrukcja
4
instalacja
2
Ochrona pieszego 24 pkt (65%)

Zderzak zapewnia dobrą ochronę w razie uderzenia w nogi pieszego. Jednak już ochrona przedniej krawędzi maski na całej szerokości została oceniona jako średnia. Większa część przedniej maski, w którą może uderzyć głową dziecko, zapewnia dobrą ochronę, podczas gdy ta część maski, gdzie może uderzyć głową dorosły, chroni w stopniu średnim, a nawet słabym.

głowa
14.8
miednica
2.8
nogi
6
Wspomaganie bezpieczeństwa 5 pkt (71%)

Volkswagen Golf VII posiada w standardowym wyposażeniu układ ESP. System przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa znajduje się tylko na przednich fotelach. Z kolei ogranicznik prędkości jest oferowany jako opcja, dlatego nie został oceniony przez Euro NCAP.

Ogranicznik prędkości:
0
Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy(ESC):
3
Czujnik zapięcia pasów bezpieczeństwa:
na obu przednich siedzeniach
2

Testowany samochód

szczegóły:

Model:

Volkswagen Golf VII 1.2TSI 'Comfortline', LHD

Nadwozie:

5-drzwiowy hatchback

Klasa:

mały samochód rodzinny

Rok modelowy:

2012

Masa:

1205 kg

wyposażenie:

Napinacze przednich pasów

Ograniczniki naciągu przednich pasów

ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa

Przednia poduszka powietrzna kierowcy

Przednia poduszka powietrzna pasażera

Boczne poduszki powietrzne

Kurtyny powietrzne

Poduszka ochraniająca kolana kierowcy


Zabierz głos na Forum mojeauto.pl

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2018