mojeauto.pl

Profil mojeauto.pl nie jesteś zalogowany zaloguj się zarejestruj się

Newsletter: zapisz się!

Powiadom znajomego
Drukuj test zderzeniowy
szukaj ponownie      powrót
Wszystko o Opel Corsa    Wszystko o Opel
Opisy testów

Opel Corsa

test zderzeniowy Euro NCAP
EuroNCAP
OCENA
REZULTAT
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera

34

przód: 15
bok: 18
SBR: 1
Bezpieczeństwo dziecka

32

Bezpieczeństwo pieszego

19

Ochrona poszczególnych części ciała kierowcy i pasażera

Podwójne napinacze uchroniły kolana manekina-kierowcy przed kontaktem z deską rozdzielczą. Jego głowa, po uderzeniu w poduszkę powietrzną, spowodowała jej wybuch, jednak ochrona głowy była mimo to na odpowiednim poziomie. Za ochronę przedniego pasażera Corsa otrzymała maksymalną liczbę punktów. Za zderzenie boczne oraz test zderzenia ze słupem Corsa uzyskała maksymalną ocenę.

zderzenie czołowe kierowcy
zderzenie czołowe pasażera
zderzenie boczne kierowcy
Ochrona dzieci

Przednia poduszka powietrzna pasaźera moźe zostać dezaktywowana, dzięki czemu moźna na tym miejscu umieścić dziecko w foteliku tyłem do kierunku jazdy. Jednak informacja o aktualnym statusie poduszki nie jest czytelna i nie spełnia norm EuroNCAP. Obecność zaczepów ISOFIX równieź nie jest wystarczająco wyeksponowana.

1.5 - roczne dziecko:
Britax Romer Duo Plus, przodem do kierunku jazdy, za pomocą systemu ISOFIX oraz dodatkowego zaczepu top tether
 
3-letnie dziecko:
Britax Romer Duo Plus, przodem do kierunku jazdy, za pomocą systemu ISOFIX oraz dodatkowego zaczepu top tether
Ochrona pieszego

Ochrona, jaką zapewnia maska w miejscu, gdzie może uderzyć głowa dziecka, oraz przedni zderzak jest odpowiednia. Żadnego punktu za to nie zdobyły przednie krawędzie maski.

Testowany samochód

szczegóły:

Model:

Opel Corsa 1,2 XEP Enjoy, LHD

Nadwozie:

3-drzwiowy hatchback

Klasa:

supermini

Rok modelowy:

2007

Masa:

1075 kg

wyposażenie:

Dwustopniowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, boczne poduszki, kurtyny chroniące głowy, przednie pasy z podwójnymi napinaczami, przednie i zewnętrzne tylne z ogranicznikami naciągu, system ISOFIX z dodatkowym górnym zaczepem top tether na zewnętrznych tylnych siedzeniach, system przypominający o zapięciu pasów przez kierowcę oraz ABS.


Zabierz głos na Forum mojeauto.pl

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2014