mojeauto.pl

Profil mojeauto.pl nie jesteś zalogowany zaloguj się zarejestruj się

Newsletter: zapisz się!

Powiadom znajomego
Drukuj test zderzeniowy
szukaj ponownie      powrót
Wszystko o Infiniti FX    Wszystko o Infiniti
Opisy testów

Infiniti FX

test zderzeniowy Euro NCAP
EuroNCAP

Bezpieczeństwo
kierowcy i pasażera

86%

Bezpieczeństwo
dziecka

77%

Bezpieczeństwo
pieszego

44%

Wspomaganie
bezpieczeństwa

99%

Infiniti FX jest wyposażone w standardzie w system ESP, ogranicznik prędkości oraz system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa na obu przednich i wszystkich tylnych siedzeniach.

Ochrona poszczególnych części ciała kierowcy i pasażera 31 pkt (86%)

Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas zderzenia czołowego. Niektóre elementy deski rozdzielczej stwarzają ryzyko obrażeń kolan i ud kierowcy oraz przedniego pasażera. Infiniti FX uzyskało maksymalną liczbę punktów w teście zderzenia bocznego. W teście zderzenia ze słupem tylko ochrona okolic klatki piersiowej została nieco niżej oceniona. Średnią ochronę przed urazami kręgów szyjnych zapewnia za to auto podczas uderzenia w tył samochodu.

zderzenie czołowe
kierowcy
zderzenie czołowe
pasażera
zderzenie czołowe: 12.5
tylne uderzenie
 
tylne uderzenie: 2.8
 
zderzenie boczne
zderzenie boczne: 8
zderzenie ze słupem
zderzenie ze słupem: 7.7
Ochrona dzieci 38 pkt (77%)

Ruch głowy do przodu 3-letniego dziecka podczas zderzenia czołowego nie był zbyt gwałtowny (18-miesięczne dziecko siedziało tyłem do kierunku jazdy). W zderzeniu bocznym dzieci były dobrze chronione przez ich foteliki. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, umożliwiając tym samym umieszczenie dziecka na przednim fotelu tyłem do kierunku jazdy. Jednak już informacja o jej aktualnym statusie nie jest wystarczająco jasna. Zamieszczona na osłonie przeciwsłonecznej etykieta wyraźnie ostrzega przed niebezpieczeństwem umieszczenia dziecka tyłem do kierunku jazdy bez wcześniejszego odłączenia poduszki powietrznej.

1.5 - roczne dziecko:
Fair G 0/1, grupa 0, 0+, 1, tyłem do kierunku jazdy, mocowanie ISOFIX z dodatkową ramą
wykonanie
8.7
instrukcja
4
instalacja
2
3-letnie dziecko:
Fair G 0/1, grupa 0, 0+, 1, przodem do kierunku jazdy, mocowanie ISOFIX z dodatkową ramą
wykonanie
12
instrukcja
4
instalacja
2
Ochrona pieszego 16 pkt (44%)

Zderzak zapewnia umiarkowaną ochronę nogom pieszych, a przednia krawędź maski w większości złą. W większości obszarów maski, w które może uderzyć głowa dziecka, ochrona jest zła, za to tam, gdzie może uderzyć głową dorosły pieszy zapewniona jest już dobra ochrona.

głowa
10.2
miednica
1.6
nogi
4.2
Wspomaganie bezpieczeństwa 7 pkt (99%)
Ogranicznik prędkości:
aktywny, standardowe wyposażenie
0.9
Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy(ESC):
standardowe wyposażenie
3
Czujnik zapięcia pasów bezpieczeństwa:
kierowcy, pasażera i na tylnej kanapie
3

Testowany samochód

szczegóły:

Model:

Infiniti FX 37 Premium, LHD

Nadwozie:

5-drzwiowy SUV

Klasa:

terenowy

Rok modelowy:

2009

Masa:

2001 kg

wyposażenie:

Napinacze przednich pasów

Ograniczniki naciągu przednich pasów

Przednia poduszka powietrzna kierowcy - jednofazowe

Przednia poduszka powietrzna pasażera - jednofazowe

Boczne poduszki powietrzne

Kurtyny powietrzne


Zabierz głos na Forum mojeauto.pl

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2018